Archiwum 14 maja 2015


Reklama outdoorowa - czy kasetony reklamowe...
Autor: thompawlik
14 maja 2015, 09:47

Jesteśmy na masową skalę zasypywani wszelkiego rodzaju reklamami. W dużych jednostkach miejskich najbardziej widoczna jest reklama outdoorowa, innymi słowy uliczną. Wbrew temu, że w pierwszej chwili na myśl przychodzą nam plakaty czy billboardy, typów jest o wiele więcej. Ma na to wpływ rozwój nowych technologii, dzięki czemu podstawowym materiałem niekoniecznie musi być papier z obrazkiem, który pod wpływem różnych czynników wliczając atmosferyczne z każdym kolejnym dniem przedstawia się na coraz bardziej zniszczony.

kasetony reklamowe

Odmiany reklamy outdoorowej


Najpowszechniej znane warianty reklamy ulicznej to niewątpliwie billboardy, słupy reklamowe lub citylighty. Do tej grupy kategoryzujemy także banery wielkoformatowe, pylony, kasetony, reklamy pneumatyczne, reklamy w bankomatach i popularne ostatnimi czasy murale.

Pojęcie pylony może wydawać się nieco egzotyczne, jednak jest to termin określający wertykalny, wolnostojący słup. Najczęściej widzimy je przy stacjach benzynowych. Nazwa wywodzi się z jęz. greckiego oraz oznacza wieżę. Pozytywami pylonów jest to, iż są spore, więc doskonale nadają się do umieszczenia ich wzdłuż dróg i budowlach. Zdołamy na nich wstawić wiele informacji, na dodatek wiele z nich ma ledowe ekrany obsługiwane przy pomocy pilota lub konsoli.

 

Kasetony reklamowe


Kasetony uznaje się za jedne z najczęściej używanych reklam. Rozróżnia się kilka rodzajów. Wyposażone w podświetlenie umożliwiają widoczność przez całą dobę, w zależności od potrzeb mogą mierzyć aż do 6m długości. Tłoczone stosowane są przede wszystkim do wystawy logo firmy, gdyż jest możliwość nadawania im dowolnego kształtu. Kasetony eliptyczne charakteryzują się specyficznym wybrzuszeniem, zazwyczaj mają podświetlenie ledowe lub świetlówkowe.

Popularnym sposobem jest dodatkowo zobrazowanie nazwy firmy za pomocą liter przestrzennych lub podświetlonych Realizowane są one z przeróżnych budulców, w zależności lokalizacji wewnątrz lub na zewnątrz budynku.

Reklama pneumatyczna to typowa reklama dmuchana. Osiąga ogromne rozmiary, służy podkreśleniu wydarzeń na świeżym powietrzu. Zaletą jest ewentualność ponownego użycia, a po wypuszczeniu powietrza zaprząta niewiele powierzchni oraz jest lekka, tym samym bez trudu można ją transportować.

Jeżeli zależy nam na umieszczeniu reklamy wprost na fasadzie budynku, najlepszym rozwiązaniem są banery siatkowe. Materiał z którego są one stworzone jest niezwykle wytrzymałe, wytrzymałe na warunki atmosferyczne, ale w tym samym czasie przepuszczają powietrze i słońce. Opłaty za produkcję takowych banerów nie są wysokie, co stanowi dodatkowy atut, jest możliwość je dodatkowo łatwo rozmontować, spakować oraz przenosić.

Niezwykle popularnym ostatnio wariantem reklamy ulicznej są murale. Przede wszystkim ponieważ postrzegane są jako współczesna sztuka. Jak również są przychylniej oceniane niż powszechnie znane wielkoprzestrzenne plakaty. Murale lepiej komponują się z pejzażem wybranego miasta, ozdabiając je i bloki, na jakich się znajdują.

 

Reklamy mogą być zarówno estetyczne, jak i praktyczne. Są nieodłącznym elementem prowadzenia biznesu. Nie każdy może pozwolić sobie na reklamę w tv, ale dla każdego dostępne są kasetony reklamowe: http://www.swiatmetalu.pl/reklama/kasetony-indywidualne-nieregularne/.