Kreatywność agencji reklamowych
02 stycznia 2015, 10:48
W dzisiejszych czasach reklamy zalewają nas z każdej strony, dzięki czemu dużo słabszą uwagę zwracamy na ich treść, pośpiesznie przewijając strony www, przełączając kanały w rozgłośniach radiowych i TV. Czasami pojawia się jednak jakaś kultowa reklama, która jest na językach wszystkich i aż skandal, że jeszcze jej nie ujrzałeś. W analogiczny sposób problem się ma z sloganami reklamowymi. Znane marki posiadają slogan i logo, które służy im od pewnego czasu i komponuje nierozdzielną cząstkę.
Nowości w reklamie
Przedsiębiorstwa reklamowe nie mają łatwego zadania. Mają zadanie stworzyć coś, czego do tej pory nie było, by zaciekawić odbiorcę, a zarazem nie ograbić finansowo nowych klientów. Tworzą się dlatego innowacyjne formy reklamy. Ostatnimi czasy dużą sławę uzyskuje querilla markering określany także partyzanckim, który bazuje na nietypowych metodach i drogach przekazu.
Stare nowe banery
Tworzenie absolutnie nowatorskich form reklamy należy do ogromnie trudnych i potrzebuje czasu, dlatego dobrym pomysłem jest modernizowanie znanych. Przeciętny baner znudził się już chyba wielu osobom, jednakże nowatorskie metody i rozrost technologii przenosi je w absolutnie inny wymiar. W ostatnich czasach coraz częściej widzimy banery trójwymiarowe, uwzględniające wypukłe części, przybierające nietypowe kształty albo wyposażone w akcesoria świetlne i dźwiękowe. Elementy te, mało znane przeciętnemu użytkownikowi natychmiast ciągną jego oczy i zaciekawienie. Obecnie tablice reklamowe i inne nośniki reklamy są standardem i korzystają z nich niemal wszyscy przedsiębiorcy, którzy chcą być rozpoznawalni.
Dodaj komentarz